Główny Księgowy
Etat 2/5
zatrudnienie od 1.12.2024r.
Dokumenty niezbędne
• CV i list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
• Oświadczenie – w załączeniu.
• Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. Do dnia 31 lipca 1990 r. Kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
• Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2024r. pod adres:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO
POWIATU GRODZKIEGO W TORUNIU
ul. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 41 C
87-100 Toruń
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
• Aplikując, oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania
danych osobowych w naborze.
Wymagania niezbędne
• Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
lub
Średnie, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co naj-mniej 6-letnią praktykę w księgowości,
lub
Jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
lub
Posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
• Doświadczenie zawodowe – 3 lata, praca w księgowości jednostki sektora finansów publicznych.
• Nieskazanie prawomocnie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
• Pełna zdolność do czynności prawnych.
• Posiadanie obywatelstwa polskiego.
• Korzystanie z pełni praw publicznych.
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Zadania dominujące (najczęściej wykonywane)
• Księguje operacje finansowe w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
• Przygotowuje dyspozycje środkami pieniężnymi w celu terminowego regulowania zobowiązań jednostki budżetowej (w tym: należności za wykonane usługi i dostarczone towary, wynagrodzenia, wypłaty świadczeń z zakładowego funduszy świadczeń socjalnych, ubezpieczenia, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, na fundusz pracy, należności podatkowe).
• Terminowe, zgodne z aktualnie obowiązującym stanem prawnym, sporządzanie naliczeń wynagrodzeń pracowników jednostki budżetowej w celu ich wypłaty w określonym wewnętrznym regulaminem pracy terminie.
• Sporządzanie planów finansowych jednostki budżetowej, nadzór nad ich wykonaniem i sporządzanie sprawozdań w celu realizacji ustawowych obowiązków (w tym kontroli zarządczej) jednostki sektora finansów publicznych.
• Aktualizowanie deklaracji (w tym: płatnika składek, podmiotu zatrudniającego, pracodawcy jako płatnika podatku dochodowego) i rozliczanie pracowniczych planów kapitałowych, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz sporządzanie i wysłanie deklaracji i informacji podatkowych.
• Dokonanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, potwierdzonej złożeniem podpisu na dokumencie, obok podpisu pracownika właściwego rzeczowo, w celu potwierdzenia że:
nie zgłasza zastrzeżeń do przedstawionej przez właściwych rzeczowo pracowników oceny prawidłowości tej operacji i jej zgodności z prawem
nie zgłasza zastrzeżeń do kompletności oraz formalno-rachunkowej rzetelności i prawidłowości dokumentów dotyczących tej operacji
zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym jednostki.
• Współpracuje z stanowiskiem odpowiedzialnym za gospodarkę materiałową w jednostce budżetowej w celu uzgadnia stanów księgowych na koniec każdego kwartału i roku.
• Sporządza dodatkowe dokumenty dotyczące realizacji powierzonych zadań w celu udokumentowania ich realizacji lub uzasadnienia zmian wnioskowanych w realizowanym budżecie w celu przekazywania jednostkom współpracującym żądanych informacji lub uzasadnień do wnioskowanych zmian budżetowych.
utworzono: 2024-10-30 14:28 przez: admin wyedytowano: 2024-10-31 13:00 przez: admin aktywne od dnia: 2024-10-30 13:25 ilość odsłon podstrony: 3
|