BIP - Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Toruniu
[Statystyki ogladalności]   [Dziennik zmian]   [Mapa serwisu]
Aktualności Komunikat Prezesa Krajowej Izby Kominiarzy numer budynku nowy adres mail pismo GINB - silne wiatry Informacja ul. Winnica Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego Komunikat o kontrolach wielkopowierzchniowych Komunikat WINB - stan techniczny Komunikat GUNB - zagrożenie czadem Komunikat GUNB - zagrożenie w okresie zimowym Zagrożenie przez wiatry i deszcze Dane podstawowe Informacje o podmiocie Dane teleadresowe RODO Władze i struktura organizacyjna Struktura organizacyjna Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Instrukcja załatwiania spraw Skargi i wnioski Klauzula Informacyjna Oficjalne dokumenty Statut Regulamin Organizacyjny Inne informacje i dokumenty Rejestry i ewidencje Plany kontroli Mienie Oświadczenia majątkowe Informacje nieudostępnione w BIP Sprawozdania finansowe PINB Informacje o biuletynie Redakcja BIP Kontakt Instrukcja obsługi Zamówienia publiczne ogłoszenie ul. Słowckiego 48-50 protokół wyboru oferty 10.10.2022r. Pliki do pobrania Zawiadomienie o kontroli okresowej Wzory wniosków i zawiadomień Druki na rozpoczęcie robót budowlanych Druki na zakończenie robót budowlanych Wniosek o wszczęcie uproszczonego postępowania legalizacyjnego Praca w PINB Główny Księgowy specjalista nabór - inspektor budowlny ogłoszenie o naborze - inspektor nadzoru budowlanego Dostępność harmonogram na 2023 r.
od: 2007-06-11
suma odsłon: 519849

ostatnia edycja treści:
2024-10-31 13:28:57
Dziennik zmian - archiwalna wersja artykułu
Główny Księgowy
data akcji: 2024-10-31 13:00:33
wykonał: admin
typ akcji: Edycja artykułu
Główny Księgowy Etat 2/5 zatrudnienie od 1.12.2024r. Dokumenty niezbędne • CV i list motywacyjny • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. • Oświadczenie – w załączeniu. • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. Do dnia 31 lipca 1990 r. Kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. • Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2024r. pod adres: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO POWIATU GRODZKIEGO W TORUNIU ul. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 41 C 87-100 Toruń Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. • Aplikując, oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Wymagania niezbędne • Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, lub Średnie, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co naj-mniej 6-letnią praktykę w księgowości, lub Jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, lub Posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. • Doświadczenie zawodowe – 3 lata, praca w księgowości jednostki sektora finansów publicznych. • Nieskazanie prawomocnie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. • Pełna zdolność do czynności prawnych. • Posiadanie obywatelstwa polskiego. • Korzystanie z pełni praw publicznych. • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Zadania dominujące (najczęściej wykonywane) • Księguje operacje finansowe w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej. • Przygotowuje dyspozycje środkami pieniężnymi w celu terminowego regulowania zobowiązań jednostki budżetowej (w tym: należności za wykonane usługi i dostarczone towary, wynagrodzenia, wypłaty świadczeń z zakładowego funduszy świadczeń socjalnych, ubezpieczenia, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, na fundusz pracy, należności podatkowe). • Terminowe, zgodne z aktualnie obowiązującym stanem prawnym, sporządzanie naliczeń wynagrodzeń pracowników jednostki budżetowej w celu ich wypłaty w określonym wewnętrznym regulaminem pracy terminie. • Sporządzanie planów finansowych jednostki budżetowej, nadzór nad ich wykonaniem i sporządzanie sprawozdań w celu realizacji ustawowych obowiązków (w tym kontroli zarządczej) jednostki sektora finansów publicznych. • Aktualizowanie deklaracji (w tym: płatnika składek, podmiotu zatrudniającego, pracodawcy jako płatnika podatku dochodowego) i rozliczanie pracowniczych planów kapitałowych, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz sporządzanie i wysłanie deklaracji i informacji podatkowych. • Dokonanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, potwierdzonej złożeniem podpisu na dokumencie, obok podpisu pracownika właściwego rzeczowo, w celu potwierdzenia że:  nie zgłasza zastrzeżeń do przedstawionej przez właściwych rzeczowo pracowników oceny prawidłowości tej operacji i jej zgodności z prawem  nie zgłasza zastrzeżeń do kompletności oraz formalno-rachunkowej rzetelności i prawidłowości dokumentów dotyczących tej operacji  zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym jednostki. • Współpracuje z stanowiskiem odpowiedzialnym za gospodarkę materiałową w jednostce budżetowej w celu uzgadnia stanów księgowych na koniec każdego kwartału i roku. • Sporządza dodatkowe dokumenty dotyczące realizacji powierzonych zadań w celu udokumentowania ich realizacji lub uzasadnienia zmian wnioskowanych w realizowanym budżecie w celu przekazywania jednostkom współpracującym żądanych informacji lub uzasadnień do wnioskowanych zmian budżetowych.
utworzono: 2024-10-30 14:28 przez: admin
wyedytowano: 2024-10-31 13:00 przez: admin 
aktywne od dnia: 2024-10-30 13:25
ilość odsłon podstrony: 3
Aktualna wersjaRepozytorium tego artykułu